سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آنلاین بیت کوین

 

امروزه معاملات رمزارزها و خرید و فروش آن‌ها به‌ویژه بیت کوین به یکی از مشاغل آنلاین و پر درآمد در اینترنت تبدیل شده است.

استفاده از بستر اینترنت برای خرید و فروش رمزارزها روز به روز در حال گسترش است و روزانه تحلیلگران بسیاری تمام دانش خود را به کار می‌گیرند تا با ارائه سیگنال‌های خرید و فروش بتوانند بخشی کوچکی از حاشیه‌ی این بازار را در اختیار بگیرند.

از طرفی گسترش روزافزون تکنولوژی و رونمایی از گزینه‌هایی که امکانات بیشتری در پیش روی کاربران قرار می‌دهند موجب شده است تا طرفداران معامله‌گری هر روز تمایل بیشتری به این بازار نشان دهند.

معتبرترین و مشهورترین وبسایت در دنیای معالات رمز ارزها سایت بایننس binance.com است که تقریبا بخش عمده‌ای از بازار معاملات کریپتوکارنسی را در اختیار دارد.

این وبسایت با بهره‌گیری از تمام توان فنی خود در زمینه   ‎های مختلف از جمله برنامه‌نویسی تحت وب می‌کوشد تا همواره سهولت و دسترسی به بازار جهانی کریپتوکارنسی را فزایش دهد و گزینه‌های پیش‌روی کاربران را وسیع تر نماید تا کاربران آن بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری به معاملات رمزارزی خود و خرید و فروش بیت کوین بپردازند.

آنچه امروزه به عنوان کاملترین نوع سفارش گذاری در بازار جهانی رمزارزها شناخته می‌شود نوعی از معاملات است که در اصطلاح انگلیسیOCO(One Cancle Other) شناخته می‌شود که در ادامه به توضیح بیشتری در مورد آن خواهیم پرداخت.

حال این سوال مطرح می‌شود که نحوه خرید بیت کوین در ایران چگونه است؟

در کشور ما به دلایل مختلف که از جمله آن می‌توان به تحریم‌ اشاره کرد امکان دسترسی آزاد به بازارهای جهانی رمزارز بسیار محدود است. در بسیاری از صرافی‌ها امکانات محدودی به کاربران ارائه می‌شود و کاربران ایرانی از بخش بزرگی از امکانات بازار جهانی رمزارزها محروم هستند. در حال حاضر اولین صرافی رمزارز در ایران که امکانات نسبتا وسیعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، صرافی رمزارز کریپتوکامرس است. این صرافی از تمامی انواع معاملات که در بازارهای جهانی شناخته شده است پشتیبانی می‌نماید.